Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op 3d.startpagina.nl

Rhino 3D-tekenaar gezocht

emeline
12 Aug, 2008 16:26

Hallo,

Ik zoek iemand die Rhino 3D beheerst en wat bij wil verdienen. Ik studeer af aan een ontwerpopleiding, maar beheers dit programma zelf niet. Mijn afstudeer project is een tafel die ik graag eerst in een Rhino tekening wil laten schetsen. Ik schat in dat het een dag werk is, waarvoor ik €100,- wil betalen.

Bij voorbaat dank…

jan
14 Aug, 2008 09:30

Hallo Emeline, moet het perse in Rhino, ik heb veel in Rhino gedaan, maar werk nu in solidedge, dat gaat ook erg goed en is nog parametrisch ook.

Het kan zelfs in femap, overal zit tegenwoordig surface modelling in.

Wil je er een solid van maken of alleen een surface model voor het genereren van plaatjes? Of wil je er een tekening van genereren? Ik ken je planning niet zo, maar met een solid kan je alle kanten op, of een assy .

Als het een simpele tafel is, doe ik het zo ff.

Mvg jan

k
27 Aug, 2008 22:35

nou

JJ Oostwoud
24 Sep, 2008 11:15

Geen probleem,

Als je het nog nodig hebt hoor ik het wel.

JJ Oostwoud

3D modeler/ engeneer by Icon Yachts

P. Hajdú
23 Okt, 2008 16:06

Geachte Emeline,

Ik las uw bericht “Rhino 3D-tekenaar gezocht” op 3d.prikpagina.nl.

Mocht u nog op zoek zijn naar een 3D tekenaar voor de tafel dan kan ik wellicht iets voor u betekenen. Ik ben een ZZP'er uit Limburg.

Mocht u geïnteresseerd zijn, kijk dan op www.webscapes.nl.

Met vriendelijke groet,

P. Hajdú

Gert Jan Trooster
02 Nov, 2008 02:13

Ik teken al ruim 3 jaar met Rhino en zal je e.e.a. bij kunnen brengen over dit programma. Een tafel teken lijkt mij niet zo'n probleem…

Als je nog interesse hebt moet je mij het laten horen.

Ik ben eventueel telefonisch bereikbaar op 0611288745.

Groet,

Gert Jan.

Jurgen verschooren
28 Feb, 2009 15:01

Hallo emeline,

Ik teken in inventor 3D als je wil teken ik je tafel wel.

bel me gerust.

jurgen.

+32487205772